سفارش تبلیغ
صبا ویژن



دروغ دفتر توسعه - هویت






درباره نویسنده
دروغ دفتر توسعه - هویت
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
دروغ دفتر توسعه - هویت


لوگوی دوستان


وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :8509
بازدید امروز : 2
 RSS 

آیا توجیهی برای این دروغ بزرگ دارید؟

وقتی این خبر را شنیدم خجالت کشیدم.چطور دفتر توسعه وبلاگ نویسی که هنوز در قم جایگاهی پیدا نکرده دست به اشاعه دروغ می زند؟! جناب آقای فضل الله نژاد روحانی محترم.اگر امکان دارد آدرس این دفاتر ایجاد شده در استان گلستان و استان فارس را به ما بدهید تا صحت و سقم امر مشخص شودممنون می شویم.چرا در این جامعه بی در و پیکر اینترنت، شما هم دست به اشاعه دروغ می زنید.مگر قرار نبود امثال دفتر توسعه برای ترویج حق و حقیقت به این وادی وارد شود پس چرا تحت تاثیر جو قرار گرفته اید و با استفاده از رانت های خبری خبرگزاری ها، اقدام به نشر اکاذیب برای بزرگ جلوه دادن خودتان می کنید؟!

آیا بودن طلبه ای از استان فارس در جمع شما و به فرض رابط فرهنگی شدن ایشان با شما و استانش ایجاد شعبه ای از دفتر توسعه وبلاگ نویسی در استان هاست!!!

فکر می کنم متن خبر را باید اینگونه می گفتید که : رابطین فرهنگی دفتر توسعه وبلاگ نویسی در سراسر کشور فعال می شوند.وبلاگ نویسان استان فارس و گلستان از پش قدم های این امر هستند.

متن خبر
دفاتر استانی دفتر توسعه وبلاگ دینی ایجاد خواهد شد!!!!

آقای فضل الله نژاد شنیده ام که گفته اید: ((دفاتر استانی دفتر توسعه وبلاگ دینی با هدف گسترش وبلاگ نویسی دینی در استان های کشور ایجاد خواهد شد.
مدیر آموزش دفتر توسعه وبلاگ دینی با بیان این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با برخی از طلاب وبلاگ نویس استان ها، دفاتر توسعه وبلاگ دینی در استانهای کشور راه اندازی می شود. وظایف این دفاتر در مرحله اول تشکیل کلاس های وبلاگ نویسی براساس برنامه آموزشی مدون دفتر توسعه خواهد بود. این دفاتر در استان های گلستان و فارس فعال شده و در مشهد و اصفهان نیز به زودی ایجاد خواهد شد.
فضل الله نژاد افزود: تا کنون نیز دوره آموزشی برای شماری از خواهران علاقمند به وبلاگ با همکاری سازمان کامپیوتری نور و دیگر مراکز برگزار شده است. این عده از افرادی هستند که از طریق ارتباط با این دفتر تمایل خود را به آموزش وبلاگ اعلام کرده بودند
.))

راستی جالب است که شما چهار پنج نفر یک نفرتان مدیر است، یکی مدیر آموزش ،یکی مدیر روابط عمومی ،یکی مدیر بین الملل و ...آخه برادر مگر عقده ریاست دارید.خوب یک نفرتان معاون بشود.



نویسنده » جوان مسلمان . ساعت 8:11 صبح روز یکشنبه 86 خرداد 27